Slutkörda

Igår blev det äntligen av, vi fick testa våra nya stighudar!! Men det viktigaste först, lavinträning, eftersom Axel, Bernhard och Love är mycket erfarna så blev det en hård läxa. Vi övade tills klockan var halv 1 och vi fick väldigt många bra tips och vi känner oss mycket säkrare nu! Hur det gick med turingen går att diskutera hehhe, vi var inte så starka som vi trodde, så turen blev väääldigt kort. Det var den jobbigaste och roligaste dagen på länge! Tyvärr har killarna redan rest vidare så vi får klara oss på egen hand nu. Som vanligt har jag väldigt mycket flyt och har numera ett stor svullet knä, det har tidigare vart opererat och blev väl lite chockad av turingen, jag har vart hemma med mamma och pappa idag, men hoppas det blir bättre tills imorgon!
// Sara

Kommentarer
Postat av: birgitta windt

Hej Sofia, tack för kortet som vi fick idag!!
Det gläder mig att du trivs där du är och har så roligt ihop med dina kamrater.
Jag går på gym. nu och är slutkörd totalt.. jaja, får se vad det blir av det.. ändå roligt att träna men är rädd lederna inte håller.
Fortsätt att ha det trevligt min älskling och var lite rädd om dig!! Tack än en gång för det fina kortet. Farfar hälsar!!! Kramar från farmor! <3

Svar: Hej farmor! Härligt att allt är bra med dig, tror lite gym gör gott! Ja vi har det jättebra och är så glad, vill nästan aldrig åka hem :D
Hälsa tillbaka till farfar, kommer och hälsar på er när jag kommer hem! Puss och kram <3
ferniestrimlare.blogg.se

2013-02-23 @ 14:58:01
Postat av: birgitta windt

Undrar om jag gör rätt????

2013-02-23 @ 14:59:22
Postat av: birgitta windt

Får du detta????

Svar: det kommer allt fram!
ferniestrimlare.blogg.se

2013-02-23 @ 14:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0