POWDER TO THE PEOPLE

Hej våra kära familjer, släktingar och vänner!

Som tidigare nämnt har det äntligen börjat snöa, 69 cm den senaste veckan! Vi är mycket glada och känner att livet leker för tillfället (förutom stackars Sara med hennes knä). Idag var det liftöppning för hela bunten, väl där träffade vi våra vänner som jag brukar kalla brädinvationen. Vi har åkt mycket puder och haft det alldeles episkt idag.

Vi har även startat ett band i liften som heter Unicorn Power. Bandet består av mig (Sofia): vocals, Edvin: Vocals och Sean på munspel. Våra låtar är än så länge "köp varm korv" samt TArzan and Jane. Kanske får ni så småning om höra en av våra låtar.

Här har vi bilder från dagen:

Kommentarer
Postat av: Farbror Tor

Hej brorsonen & alla andra sköna skidåkare! Man blir riktigt avundsjuk på er, det ser helt underbart ut. Själv köpte jag nya pjäxor igår och promenerar runt i huset med dom nu. Tyvärr blir det nog inget premiäråk förrän 2014 för min del i de nya pjäxorna. Härligt att kunna följa er på bloggen och speciellt tack för de härliga filmerna! Många kramar / Tor

Svar: jajjamensan, det snöar som satan nu också. Hälsa Therese att dom inte hade uggs här i stan hehe. Synd att du inte får in nån skidåkning iår da! glöm inte att spänna pjäxorna i samma läge som när du har på dig dom så dom inte förlorar form. /Edvin
ferniestrimlare.blogg.se

2013-02-27 @ 09:34:03
Postat av: MammaWindt

Kul med nya bilder. Ni ser så strålande glada ut (me like)! Go bild på dig hjärtat <3 (och på er andra också är den delen) kramar

2013-02-27 @ 09:59:43
Postat av: Anna

Haha, jag vill höra en låt! Måste vara ett grymt band eftersom du är med Soffan, hehe. Goa bilder!

2013-03-01 @ 09:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0