falska förhoppningar

Igår kväll började snön falla så vackert utanför vårt fönster, till vår lycka ställde vi klockorna så att vi skulle vara framme vid liftstart.¨ Jag vaknade innan klockan ringde p.g.a. min hosta, kollade ut och såg att det kommit knappt 1cm. Det blev en megaslappisdag för mig och Edvin, slappisdag för Sofia och Frida, medan Julius kämpade tills stängning (öl var inblandat heheh). Nu börjar vi bli trötta på pistpumpande och vill ha PowerPuderPump! Men imorgon blir i alla fall jag glad då vi får besök av dessa vackra människor :D
// Sara

Kommentarer
Postat av: Pappa Per

Åååå, mamma o pappa på väg! Hälsa!

Svar: Dom hälsar tillbaka :D
ferniestrimlare.blogg.se

2013-02-14 @ 21:26:16
Postat av: MM Britta Mf Per

Många alla hjärtans kramar till er alla samt en extra till Julius. Det är fortfarande jätte kul att följa era eskapader där över! Var rädd om er!

2013-02-15 @ 11:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0