anna klantig falkenberg

Tro det eller ej, men andra natten som mamma och pappa spenderade här så bröt mamma stortån och några andra tår. Hon har åkt skidor på den men det gick sådär, dom är för tillfället på sjukhuset och fixar läkarintyg. Men en positiv sak för mig själv Sofia och Edvin är att två av mina gamla arbetskamrater och deras vän befinner sig nu i Fernie, om dom stannar tillräckligt länge så ska dom lära oss allt med transceivers och turing!! Hoppas dom stannar länge :D Dock inte några nya bilder från min sida, så ni får nöja er med text idag :) // Sara

Kommentarer
Postat av: Mamma Windt

Usch ja! Hälsa din stackar mamma att hon inte är ensam. Jag bröt min ena stortå första dagen på en golfresa i Frankrike....

Hoppas snön vräker ner! Kramar

Svar: Heheh det ska jag göra! KRAAm
ferniestrimlare.blogg.se

2013-02-19 @ 12:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0